3+1 λόγοι για να αποκτήσεις e-shop
Στις μέρες μας τα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξάνονται με πρωτοφανή ρυθμό όπως και ο όγκος των συναλλαγών στις διαδικτυακές αγορές. Ένας προφανής λόγος είναι ότι οι καταναλωτές λόγω της πληθώρας καταστημάτων έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν πληροφορίες και να συγκρίνουν προϊόντα, πράγμα το οποίο αποσκοπεί στην εύρεση του καλύτερου δυνατού προϊόντος (σχέση μεταξύ τιμής-ποιότητας).
Ακούμε και βλέπουμε συνεχώς νέα ηλεκτρονικά καταστήματα να ανοίγουν και αναρωτιόμαστε «Άραγε είναι ένα καλό επιχειρηματικό βήμα; Θα με βοηθήσει στην αύξηση των εσόδων μου;» Είτε είστε ήδη επιχειρηματίας, που παρέχει προϊόντα ή υπηρεσίες σε καταναλωτές ή σε άλλες επιχειρήσεις, είτε όχι, αλλά σκέφτεστε το επόμενο επιχειρηματικό σας βήμα, αυτοί είναι οι 3+1 βασικοί λόγοι που θα σας παροτρύνουν να αποκτήσετε το δικό σας e-shop.
#1 Δεν υπάρχουν γεωγραφικά όρια
Όλοι γνωρίζουμε πως οι πελάτες ενός φυσικού καταστήματος δεν μπορούν παρά να είναι οι κάτοικοι της συγκεκριμένης περιοχής-πόλης και στην καλύτερη περίπτωση και οι κάτοικοι των πολύ κοντινών περιοχών-πόλεων.
Για παράδειγμα:
Ποιοι θα μπορούσαν να είναι οι πελάτες ενός καταστήματος με έδρα την Ξάνθη;
α) οι κάτοικοι της Ξάνθης β) οι κάτοικοι της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης γ) τουρίστες από διάφορες περιοχές.
Είστε ικανοποιημένοι με το πλήθος των πελατών που μπορείτε να εξυπηρετήσετε;
Με τη δημιουργία e-shop οι πιθανοί σας πελάτες δεν έχουν πλέον συγκεκριμένη τοποθεσία. Μπορείτε να λαμβάνετε παραγγελίες από πελάτες που βρίσκονται σε άλλες πόλεις αλλά και σε άλλες χώρες.
#2 Το e-shop είναι ανοιχτό 24/7
24 ώρες το 24ώρο, 7 ήμερες την εβδομάδα. Όπου και αν βρίσκεται ο δυνητικός σας πελάτης, όσο απασχολημένος και αν είναι θα βρει κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα για να αγοράσει αυτό που ψάχνει. Ζούμε στην εποχή όπου ο χρόνος είναι χρήμα, οπότε δείξτε ότι σέβεστε το χρόνο των υπαρχόντων και νέων σας πελατών.
#3 Εύκολη διαχείριση
Αλλαγές με το πάτημα ενός κουμπιού. Ένα, ακόμη, πλεονέκτημα των e-shops είναι η ευκολία με την οποία μπορούν να γίνουν αλλαγές. Σκεφτείτε για παράδειγμα την αλλαγή της τιμής ενός προϊόντος. Σε ένα e-shop η τιμή μπορεί να αλλάξει με μία κίνηση, τροποποιώντας την ένδειξη στο σχετικό πεδίο τιμής του προϊόντος. Από την άλλη, σε ένα φυσικό κατάστημα μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει το ταμπελάκι σε κάθε προϊόν, η τιμή στο ράφι, ακόμη και η τιμή στο σύστημα απογραφής.
Άλλες γρήγορες αλλαγές:
- Προσθήκη και αφαίρεση προϊόντων
- Εισαγωγή περιγραφής για κάθε προϊόν
- Προσθήκη και αλλαγή φωτογραφιών για κάθε προϊόν
- Δημιουργία προσφορών
#4 Αποτελεσματικότερη διαφήμιση
Η διαφήμιση με την χρήση διαδικτυακών εργαλείων, όπως είναι τα social media, Google AdWords κ.α. εκτός από φθηνότερη είναι και πιο αποτελεσματική. Ο λόγος είναι ότι τα αποτελέσματα της διαφήμισης είναι απόλυτα μετρήσιμα σε αντίθεση με το παραδοσιακό marketing. Στοχεύουμε σε συγκεκριμένους πελάτες ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, τα ενδιαφέροντα, τον τόπο διαμονής τους κ.α. γνωρίζοντας ανά πάσα στιγμή ποιοι είναι αυτοί που αλληλεπίδρασαν με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Με λίγα λόγια αντλούμε χρήσιμες πληροφορίες για το προφίλ και την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι πληροφορίες αυτές θα κατευθύνουν καλύτερα τους υπεύθυνους marketing αλλά και τους επιχειρηματίες για την προσέλκυση υποψήφιων πελατών. Σίγουρα το παραπάνω άρθρο δεν μπορεί να δώσει απαντήσεις σε όλα σας τα ερωτήματα όμως είμαστε στη διάθεση σας να λύσουμε οποιαδήποτε απορία έχει δημιουργηθεί.
Επικοινωνήστε μαζί μας και αποκτήστε ένα επιτυχημένο Ε-shop.