User Friendly Eshop
Στον κόσμο των e-shops, το user experience είναι το κλειδί! Ο ανταγωνισμός μεταξύ των e-shops είναι έντονος και είναι σημαντικός παράγοντας για να ξεχωρίσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Το να είναι ένα e-shop είναι χρηστικό (user – friendly) επηρεάζει σημαντικά την εμπειρία του χρήστη και τις αγοραστικές του συνήθειες. Αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι user-friendly και οι πελάτες αισθάνονται άνετα, βρίσκουν εύκολα αυτό που ψάχνουν και η διαδικασία αγοράς γίνεται ομαλή και γρήγορη, τότε επιτυγχάνεται το loyalty των χρηστών.
Ακόμη και οι παραμικρές αλλαγές στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά και να σας φέρουν μπροστά από τον ανταγωνισμό. Αλλά κάθε αλλαγή που κάνετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα πρέπει να ακολουθείται με το ερώτημα: βελτιώνεται η εμπειρία χρήστη; Αν όχι, μάλλον δεν είναι πολύτιμη η αλλαγή.
Η δημιουργία ενός “φιλικού” στον χρήστη ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) είναι κρίσιμη για την προσέλκυση και τη διατήρηση πελατών. Παρακάτω είναι μερικά βασικά στοιχεία και βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τον σχεδιασμό του:
[cuber_icon_box type=”entypo” icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-address” layout=”feature-4″ color=”primary”][/cuber_icon_box]
Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει ένα καλά οργανωμένο μενού με σωστά δομημένες ενότητες και σωστή κατηγοριοποίηση προϊόντων. Ο χρήστης πρέπει να βρει αυτό που αναζητά όσο τον δυνατόν πιο γρήγορα και θα απογοητευθεί αν αναζητά για ώρα το προϊόν που επιθυμεί.
[/vc_column][cuber_icon_box type=”entypo” icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-shareable” layout=”feature-4″ color=”primary”][/cuber_icon_box]
Oι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν κινητές συσκευές. Kάνετε τον ιστότοπό σας φιλικό για προβολή σε διάφορα μεγέθη οθονών. Μ’ αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται μια συνεπής θετική εμπειρία χρήστη σε όλες τις πλατφόρμες.
[/vc_column][cuber_icon_box type=”entypo” icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-tag” layout=”feature-4″ color=”primary”][/cuber_icon_box]
Παρουσιάστε τα προϊόντα σας με ποιοτικές εικόνες υψηλής ανάλυσης από διαφορετικές γωνίες. Έτσι θα αποτυπωθούν με τον καλύτερο τρόπο. Συμπεριλάβετε σύντομες και ενημερωτικές περιγραφές.
[cuber_icon_box type=”entypo” icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-basket” layout=”feature-4″ color=”primary”][/cuber_icon_box]
Ελαχιστοποιήστε τον αριθμό των βημάτων που απαιτούνται για την αγορά. Προσφέρετε επιλογή αγοράς ως επισκέπτης, χωρίς να είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού πελάτη.
[/vc_column][cuber_icon_box type=”entypo” icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-star” layout=”feature-4″ color=”primary”][/cuber_icon_box]
Επιτρέψτε στους πελάτες να αφήσουν κριτικές και αξιολογήσεις για τα προϊόντα σας. Οι διαδικτυακοί αγοραστές επηρεάζονται έντονα από πραγματικούς πελάτες που έχουν αγοράσει τα προϊόντα σας στο παρελθόν. Αυτή είναι ίσως η πιο δημοφιλής μορφή περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες.
[/vc_column][cuber_icon_box icon_ionicons=”ion-android-plane” layout=”feature-4″ color=”primary”][/cuber_icon_box]
Το eshop θα πρέπει να φορτώνει γρήγορα και ομαλά, χωρίς καμία δυσλειτουργία ή σφάλμα. Τα περισσότερα άτομα που συναντούν έναν ιστότοπο που χρειάζεται περισσότερο από 6 δευτερόλεπτα για να φορτώσει θα τον εγκαταλείψουν. Η διασφάλιση της γρήγορης φόρτωσης επηρεάζει επίσης και την κατάταξή σας στο Google.
[cuber_icon_box type=”entypo” icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-credit-card” layout=”feature-4″ color=”primary”][/cuber_icon_box]
Προσφέρετε πολλές μεθόδους πληρωμής. Συμπεριλαμβανομένων πιστωτικών καρτών, ψηφιακών πορτοφολιών και άλλων. Χρησιμοποιήστε κρυπτογράφηση SSL για την ασφάλεια των συναλλαγών και των προσωπικών δεδομένων.
[/vc_column][cuber_icon_box type=”entypo” icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-phone” layout=”feature-4″ color=”primary”][/cuber_icon_box]
Παρέχετε σαφείς πληροφορίες επικοινωνίας και προσφέρετε μια συνολική ενότητα συχνών ερωτήσεων για την αντιμετώπιση συνηθισμένων ερωτημάτων. Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες είναι ασφαλείς σχετικά με τα προσωπικά τους δεδομένα. Χρησιμοποιήστε ασφαλείς συνδέσεις, δείχνοντας συμμόρφωση με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων.
[/vc_column][cuber_icon_box type=”entypo” icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-info” layout=”feature-4″ color=”primary”][/cuber_icon_box]
Επικοινωνήστε με σαφήνεια τις πολιτικές αποστολής και επιστροφής των προϊόντων. Εμφανίστε πληροφορίες σχετικά με την αποστολή και την παράδοση, συμπεριλαμβανομένων των εκτιμώμενων χρόνων παράδοσης ή ακόμα και παρακολούθησης της αποστολής. Μη παραλείψετε και τις ξεκάθαρες προϋποθέσεις για την επιστροφή τους.
[cuber_text_image image=”7745″]
More Tips…
- Wishlist
- Προγράμματα Επιβράβευσης
- Υποστήριξη Πολλών Γλωσσών
- Chatbot
- Προσιτότητα για ΑΜΕΑ
- Σωστά χρώματα και ευανάγνωστες γραμματοσειρές
[/cuber_text_image]
Ένα user friendly eshop βάζει τους πελάτες σε προτεραιότητα. Οι διαδικτυακοί αγοραστές έχουν λίγο χρόνο να εστιάσουν, ακόμα λιγότερη υπομονή και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μπορούν να μετακινηθούν γρήγορα προς τα κάτω στον ιστότοπό σας ή και να μεταβούν σε άλλο κατάστημα. Πρέπει λοιπόν να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας θα πρέπει να είναι αυτός που θα κρατήσει τον επισκέπτη και θα τον μετατρέψει σε πελάτη σας.