Η απόκτηση πελατών για το eshop σας περιλαμβάνει συνδυασμό παραγόντων. Καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ, βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη και αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να σας βοηθήσουν να προσελκύσετε και να διατηρήσετε νέους πελάτες:
Συμβουλές για να αποκτήσετε νέους πελάτες στο eshop σας
Λειτουργικότητα του Eshop
Πρέπει να δημιουργήσετε και να προσφέρετε ένα eshop φιλικό στον χρήστη και να φροντίζετε για κάθε λεπτομέρεια των ενοτήτων σας.
- Βεβαιωθείτε ότι το eshop σας έχει responsive design για κινητές συσκευές
- Η γραμμή αναζήτησής σας, τα φίλτρα και άλλα γραφικά στοιχεία θα πρέπει να βρίσκονται σε κατάλληλο μέρος. Θα πρέπει να είναι εύκολο να βρεθούν
- Φροντίστε για το γρήγορο checkout του πελάτη με “αγορά ως επισκέπτης” χωρίς να είναι απαραίτητη η εγγραφή του
Βελτιστοποίηση της Εύρεσης στις Μηχανές Αναζήτησης (SEO)
Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για τις μηχανές αναζήτησης για να βελτιώσετε την κατάταξή του στα αποτελέσματα αναζήτησης:
- Χρησιμοποιήστε σχετικές λέξεις-κλειδιά στις περιγραφές προϊόντων, τα metatags και τις διευθύνσεις URL
- Χρησιμοποιήστε εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών (π.χ. Ahrefs) για να βρείτε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το κοινό-στόχο σας
- Ανοίξτε ένα blog και γράψετε πρωτότυπα άρθρα για τα προϊόντα σας και άλλα σχετικά θέματα. Συμπεριλάβετε έναν τίτλο στο άρθρο σας που μπορεί να αναζητήσουν οι χρήστες στο Google και επαναλάβετε λέξεις-κλειδιά μέσα στην ανάρτησή σας
- Προσεγγίστε και συνεργαστείτε με άλλους δημιουργούς περιεχομένου για να δημιουργήσετε υψηλής ποιότητας backlinks (links από αξιόπιστες σελίδες ή ιστολόγια που οδηγούν στη δική σας).
Μάρκετινγκ
Αξιολογήστε ή δημιουργήστε μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ με μια ποικιλία διαφημίσεων που να να ταιριάζει τόσο στο κοινό-στόχο όσο και στον προϋπολογισμό σας:
- Χρησιμοποιήστε τα social media για να προωθήσετε τα προϊόντα σας και να αλληλεπιδράσετε με δυνητικούς πελάτες. Διεξάγετε στοχευμένες διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως τα Facebook, Instagram
- Χρησιμοποιήστε το Google Ads για να φτάσετε σ’ ένα ευρύτερο κοινό
- Μην παραλείψετε τη στρατηγική του e-mail marketing. Δημιουργήστε μια λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αποστείλετε τακτικά ενημερωτικά δελτία (newsletters) με προσφορές, νέα προϊόντα και αξιόλογο περιεχόμενο
Ολοκληρωμένη παρουσίαση προϊόντων
Ο πρωταρχικός σκοπός ενός eshop είναι να πουλά προϊόντα. Το “Περιεχόμενο” δεν είναι μόνο η προσθήκη αναρτήσεων στα social, η εισαγωγή ορισμένων εικόνων και βίντεο YouTube αλλά: Περιγραφή προϊόντος, εικόνες, λεπτομέρειες και κριτικές. Πρέπει να παρέχετε όχι μόνο όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται οι χρήστες σας για τα προϊόντα σας, αλλά και να τους δελεάσετε.
- Χρησιμοποιήστε μια φωτογραφία μόνο του αντικειμένου χωρίς φόντο (μόνο άσπρο ή μαύρο, όποιο ταιριάζει καλύτερα στο αντικείμενο)
- Τραβήξτε πολλές φωτογραφίες του αντικειμένου, συμπεριλαμβανομένων κοντινών πλάνων και από διαφορετικές γωνίες
- Προσθέστε αναλυτική περιγραφή του προϊόντος
- Αφήστε τους πελάτες σας να γράψουν κριτικές
Εκπτώσεις και προσφορές
Το 37% των αγοραστών συχνά αναζητούν εκπτώσεις πριν κάνουν μια αγορά στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιήστε λοιπόν είτε μόνιμες είτε flash sales για να προσελκύσετε νέους πελάτες:
- Εκπτώσεις ποσοστού
- Εκπτώσεις περιορισμένου χρόνου π.χ. για λίγες ώρες
- Εκπτώσεις για αγοράς πάνω από ένα ποσό
- Δωρεάν έξοδα αποστολής
Να θυμάστε ότι η δημιουργία μιας πελατειακής βάσης απαιτεί χρόνο. Είναι σημαντικό να προσαρμόζετε συνεχώς τις στρατηγικές σας με βάση τα σχόλια των πελατών και τις τάσεις της αγοράς.