Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, τα social media έχουν γίνει βασική πύλη εξυπηρέτησης πελατών για τις επιχειρήσεις. Παρέχουν στους πελάτες ένα μέρος για να εκφράσουν τα παράπονά τους, την εμπειρία τους στις συναλλαγές και να επικοινωνήσουν απευθείας με τις εταιρίες.
Ωστόσο, για να διατηρήσετε μια καλή φήμη η σωστή διαχείριση παραπόνων παραπόνων των πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί μια προγραμματισμένη προσέγγιση. Σ’ αυτό το άρθρο θα δούμε πώς μπορείτε να διαχειριστείτε σωστά τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε ευχαριστημένους.