Η δημιουργία μίας ιατρικής ιστοσελίδας αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τους επαγγελματίες υγείας. Γι’ αυτόν το λόγο την υλοποίηση χρειάζεται να αναλάβει μια εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες σχεδίασης ιστοσελίδων με εμπειρία που να κατανοεί τις ιδιαιτερότητες της και να μπορεί να παρέχει τις κατάλληλες λύσεις.
Δημιουργία ιατρικής ιστοσελίδας
Τα απαραίτητα στοιχεία μια ιατρικής ιστοσελίδας
Σίγουρα κάθε ιστοσελίδα (ανεξαρτήτως κλάδου) χρειάζεται να συγκεντρώνει κάποια απαραίτητα χαρακτηριστικά:
- Επιλογή κατάλληλου CMS
- Αξιόπιστη Φιλοξενία (Hosting)
- Γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης
- User Friendly & Mobile Responsive
- Βελτιστοποιημένο SEO
- Ασφάλεια Δεδομένων
Ωστόσο η δημιουργία ιατρικής ιστοσελίδας χρειάζεται να περιλαμβάνει κάποια στοιχεία που θα την κάνουν να ξεχωρίσει και να εκπληρώνει τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε:
1. Σαφείς και εμφανείς πληροφορίες επικοινωνίας: Τα στοιχεία επικοινωνίας σας πρέπει να είναι ευδιάκριτα καθόλη τη διάρκεια της πλοήγησης στο website και να συμπεριλαμβάνουν περισσότερους από έναν τρόπους επικοινωνίας. Οι επισκέπτες του website (πιθανόν ασθενείς) θα απογοητευθούν ψάχνοντας αρκετή ώρα πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας.
2. Οδηγίες πρόσβασης: Εκτός από το να δηλώνεται εμφανώς η διεύθυνση του ιατρείου σας θα ήταν χρήσιμος ένας χάρτης (διαδραστικός ή μη) που να βοηθά τους χρήστες του site να βρουν γρήγορα και εύκολα το γραφείο σας.
3. Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Ραντεβού: Με πολλές από τις υπηρεσίες να τείνουν πλέον να προγραμματίζονται αποκλειστικά στο διαδίκτυο απαιτείται να υπάρχει ενσωματωμένη στην ιστοσελίδα σας μια πλατφόρμα προγραμματισμού ραντεβού. Αυτή σε συνδυασμό μ’ ένα κουμπί CTA (Call to Action) θα ενθαρρύνει τους επισκέπτες να προγραμματίσουν εύκολα και γρήγορα το ραντεβού τους.
4. Προσβασιμότητα: Απαιτείται ο ιστότοπός σας να πληροί όλα τα πρότυπα ώστε να είναι προσβάσιμος και για άτομα με αναπηρία. Χρώματα υψηλής αντίθεσης, μεγάλες γραμματοσειρές, περιγραφικό εναλλακτικό κείμενο και Alt Text είναι μόνο κάποιοι από τους τρόπους που θα βοηθήσετε ανθρώπους ΑΜΕΑ να έρθουν γρήγορα σε επαφή μαζί σας.
5. Ιστολόγιο (Blogging): Η δημοσίευση περιεχομένου που είναι ενδιαφέρουσα και πολύτιμη για για τους ασθενείς σας μπορεί να ανεβάσει και την ιατρική ιστοσελίδα σας στο… επόμενο επίπεδο λόγω SEO. Αυτή μπορεί να περιλαμβάνει θέματα ιατρικού ενδιαφέροντος και αυτό από τη μια θα ενθαρρύνει τους υπάρχοντες ασθενείς να επισκέπτονται τακτικά τον ιστότοπό σας και από την άλλη θα εμπνεύσει τους επισκέπτες, εάν διαπιστώσουν ότι οι ιατρικές τους ανάγκες ταιριάζουν με την εμπειρία σας, να προγραμματίσουν ένα ραντεβού ή να επικοινωνήσουν μαζί σας.
6. Βασικά προϊόντα και υπηρεσίες: Φροντίστε να πείτε στους επισκέπτες σας ποιες υπηρεσίες προσφέρετε. Εάν προσφέρετε εξειδικευμένες υπηρεσίες στον τομέα σας, δώστε μεγαλύτερη έμφαση σε αυτές τις υπηρεσίες. Αυτές τονίζουν στους υποψήφιους ασθενείς σας τι μπορείτε ή δεν μπορείτε να παρέχετε και θα βοηθήσουν στη βελτίωση της κατάταξης αναζήτησής σας για αυτές τις υπηρεσίες(seo ranking).
7. Βιογραφικό Σημείωμα: Οι πιθανοί ασθενείς θέλουν να μάθουν για εσάς και το προσωπικό σας πριν από το ραντεβού τους. Επενδύστε σε πρόσφατες, ποιοτικές φωτογραφίες κάθε μέλους του προσωπικού μαζί με φιλικά βιογραφικά στοιχεία. Προσθέστε ο,τιδήποτε μπορείτε για να μειώσετε την αβεβαιότητα, να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και να αυξήσετε την πιθανότητα ο ασθενής να επικοινωνήσει μαζί σας.
8. Κριτικές (Testimonials): Αφήστε τους ασθενείς σας να γράψουν την εμπειρία τους σχετικά με την παροχή των υπηρεσιών σας. Οι θετικές κριτικές είναι κάτι που θα ενθαρρύνει τους επισκέπτες της σελίδας σας να προγραμματίσουν ένα ραντεβού, να επικοινωνήσουν μαζί σας ή να σας συστήσουν σε τρίτους.
Απλός σχεδιασμός, το κλειδί!
Η δημιουργία ιατρικής ιστοσελίδας είναι ιδιαίτερη περίπτωση. Οι επισκέπτες σας αναζητούν πληροφορίες σχετικά με τα προβλήματά τους. Χρειάζονται έναν ιστότοπο εύχρηστο, απλό σχεδιαστικά για να τους βοηθήσει να βρουν σχετικές πληροφορίες. Αν η ιστοσελίδα σας έχει πολλές πληροφορίες, οι επισκέπτες σας δεν τις χρειάζονται. Το σαφές, συνοπτικό περιεχόμενο εξυπηρετεί καλύτερα τους ανθρώπους.
Ο σχεδιασμός ιατρικού website πρέπει να περιστρέφεται γύρω από τον ασθενή σας. Εάν ο ιστότοπός σας είναι δύσκολο να διαβαστεί σε κινητό τηλέφωνο ή αργεί να φορτώσει, τον χάσατε αμέσως. Βεβαιωθείτε ότι ο επισκέπτης θα παραμείνει για να λάβει χρήσιμες πληροφορίες, να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη μαζί σας και τελικά να προγραμματίσει ένα ραντεβού με μερικά κλικ. Εάν έχετε αυτά τα στοιχεία τότε ακολουθείτε τις πρόσφατες βέλτιστες πρακτικές σχεδιασμού ιστότοπων υγειονομικής περίθαλψης.
Θέλετε να εφαρμόσετε αυτές τις συμβουλές και στο δικό σας website;
Επικοινωνήστε μαζί μας!