Ένα επιτυχημένο επιχειρηματικό blog (business blogging) μπορεί να αποτελέσει ισχυρό εργαλείο marketing για την επιχείρησή σας. Σας βοηθά να προσελκύσετε νέους πελάτες, να χτίσετε εμπιστοσύνη με το υπάρχον κοινό σας, να καθιερωθείτε ως ειδικοί στον κλάδο σας, να καταταχθείτε ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Αλλά τι είδους περιεχόμενο πρέπει να δημιουργείτε; Θα αναλύσουμε μερικές ιδέες για blog, ώστε να καταφέρετε να ξεκινήσετε το δικό σας ιστολόγιο.
Σημαντικό!
Προτού ξεκινήσουμε με τις ιδέες για blog χρειάζεται να διευκρινίσουμε ένα πολύ σημαντικό σημείο: πρέπει να παράγετε περιεχόμενο που έχει αξία για τους αναγνώστες σας! Επομένως πιο πριν χρειάζεται να έχετε ήδη προσδιορίσει το κοινό-στόχο (target audience).1. Προώθηση υπηρεσιών/προϊόντων: Μπορείτε μέσω του blogging να προωθήσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σας στο κοινό-στόχο. Το ιστολόγιο άλλωστε έχει ως στόχο τις μετατροπές και την απόκτηση νέων πελατών. Σ’ ένα τέτοιο θέμα θα χρειαστεί να εμβαθύνετε στις λεπτομέρειες του προϊόντος και στα πλεονεκτήματά του. Μιλήστε για τα σημεία προβλήματος του καταναλωτή και πώς το προϊόν σας το λύνει πρόβλημα. Συνδυάστε τις πληροφορίες με αυθεντικές κριτικές από πραγματικούς χρήστες.
2. Ενημερώσεις του κλάδου σας: Το να παραμένετε ενημερωμένοι με τα νέα του κλάδου και να μοιράζεστε γνώσεις όχι μόνο κρατά το κοινό σας ενήμερο, αλλά σας τοποθετεί και ως “αυθεντία” στον τομέα σας. Καθώς αυτός ο τύπος περιεχομένου είναι μοντέρνος, είναι επίσης πιο πιθανό να αυξήσει την επισκεψιμότητα γρηγορότερα καθώς κοινοποιείται στα social media ή προβάλλεται στο Google. Το δύσκολο κομμάτι είναι να θυμάστε για ποιον γράφετε και να πλαισιώσετε αυτές τις ενημερώσεις, ώστε να είναι χρήσιμες και σχετικές με τους πελάτες σας. Φροντίστε να αναλύσετε πρόσφατες εξελίξεις, λανσαρίσματα νέων προϊόντων. Ωστόσο, για κάθε σημείο που γράφετε, φροντίστε να περιγράφετε πάντα τον αντίκτυπο που θα έχουν αυτές οι εξελίξεις στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε.
3. «Πώς να» (How to..) αναρτήσεις γύρω από δημοφιλή ερωτήματα: Από το ιστολόγιό σας δεν μπορούν να λείπουν αναρτήσεις “How To”. Αυτές είναι από τις πιο περιζήτητες και με τις καλύτερες επιδόσεις κατηγορίες στον τομέα του blogging. Μπορείτε να προκαλέσετε σημαντική επισκεψιμότητα μ’ αυτά τα blog. Επιπλέον, τα άρθρα «Πώς να» μπορούν να περιστρέφονται γύρω από διαφορετικά θέματα, για παράδειγμα:
- Πώς να βρω έναν ειδικό SEO;
- Πώς να ξεκινήσω ένα eshop;
Η ανάρτηση του ιστολογίου σας πρέπει να αποπνέει τεχνογνωσία και να αποκαλύπτει την πιο αποτελεσματική λύση στο ερώτημα ενός χρήστη.
4. “Διάσημα” λάθη: Όλοι μαθαίνουμε κάνοντας λάθη, αλλά δεν υπάρχει επίσης λόγος να κάνουμε τα λάθη που έχουν ήδη γίνει στο παρελθόν. Όλοι θα θέλαμε να μάθουμε τι πρέπει να αποφύγουμε να κάνουμε. Έτσι, ένας τύπος περιεχομένου που είναι εξαιρετικός για να λαμβάνετε επισκεψιμότητα είναι να επισημαίνετε αυτά τα σφάλματα στο κοινό σας. Βοηθήστε το κοινό σας να αποφύγει κοινές παγίδες συζητώντας περίφημα λάθη στον κλάδο σας. Εντοπίστε τα πιο διαδεδομένα λάθη και δώστε πρακτικές συμβουλές για το πώς να τα αποφύγετε.
5. Προβλέψεις τάσεων: Η πρόβλεψη του τι συμβαίνει ή θα συμβεί είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να καθιερωθείτε ως “ηγέτης της σκέψης” του κλάδου σας. Τόσο το κοινό σας όσο και ο κλάδος σας θέλουν να μάθουν ποιες είναι οι επόμενες τάσεις – και αυτό, σίγουρα θα κάνει τους ανθρώπους να μιλήσουν για το blog σας. Μόλις εντοπίσετε κάτι για το οποίο μπορείτε να μιλήσετε, εξηγήστε τον πιθανό αντίκτυπο αυτών των τάσεων στους αναγνώστες σας και προσφέρετε πληροφορίες για το πώς μπορούν να προσαρμοστούν πριν από αυτές τις αλλαγές. Αυτό το είδος μελλοντικού περιεχομένου είναι τέλειο για την απόκτηση συνδέσμων (backlinks).
6. Δημιουργήστε μια εποχική ανάρτηση και συσχετίστε τη με το προϊόν ή την υπηρεσία σας: Ενώ η σύνταξη περιεχομένου είναι μια σταθερή στρατηγική SEO για το ιστολόγιό σας, η δημιουργία περιστασιακού εποχιακού περιεχομένου μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερους αναγνώστες εκείνη τη στιγμή. Οι άνθρωποι μπορεί να αναζητούν έντονα ένα εποχιακό θέμα και να συναντήσουν την ανάρτησή σας. Το εποχιακό blog ταιριάζει επίσης καλά με πολλά προϊόντα ή υπηρεσίες. Για παράδειγμα: Πώς να προετοιμάστε το eshop σας για το Πάσχα.
7. Δημιουργήστε έναν οδηγό βήμα προς βήμα : Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε όταν γράφετε blog για επιχειρήσεις είναι να δημιουργήσετε έναν οδηγό βήμα προς βήμα. Αυτοί οι τύποι αναρτήσεων είναι χρήσιμες για το κοινό σας και είναι προσιτές. Σκεφτείτε κάτι που μπορείτε να εξηγήσετε στη θεματολογία της επιχείρησης ή του κλάδου σας. Είναι βέβαιο ότι θα υπάρχουν πολλά θέματα που μπορείτε να καταλήξετε τα οποία οι αναγνώστες σας θα ενδιαφέρονται να μάθουν.
Άλλοι τρόποι για να εμπλουτίσετε το blog σας:
- Δημοσιεύστε συνεντεύξεις με ειδικούς του κλάδου σας.
- Διοργανώστε διαγωνισμούς και δώστε δώρα στους αναγνώστες σας.
- Δημιουργήστε ερωτήσεις και απαντήσεις (Q&A) για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας.
- Ενσωματώστε multimedia περιεχόμενο, όπως εικόνες, βίντεο και podcasts.
- Κάντε guest blogging σε άλλα σχετικά blogs για να προσεγγίσετε νέο κοινό.
Συμβουλές για επιτυχία:
- Διατηρήστε τη συνέπεια: Δημοσιεύετε τακτικά νέο περιεχόμενο για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας.
- Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για SEO: Χρησιμοποιήστε σχετικές λέξεις-κλειδιά για να βοηθήσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας.
- Δείτε τι ψάχνει το κοινό σας: Με online εργαλεία όπως το AnswerThePublic.
Φροντίστε να διατηρήσετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου σας ενημερωτικές, σχετικές και ελκυστικές για να αιχμαλωτίσετε το κοινό σας και να το ενθαρρύνετε να επιστρέψει για περισσότερο περιεχόμενο.Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!