Εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου προσανατολισμένη στη μόδα, τότε χρειάζεται να γνωρίζετε τις ιδιαίτερες ανάγκες και τις προκλήσεις της πώλησης ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ στο διαδίκτυο: η προσβασιμότητα από κινητές συσκευές, η απλή πλοήγηση και γενικά το user-friendly περιβάλλον είναι μόνο η αρχή.
Κατασκευή Fashion Eshop | Παπούτσια – Ρούχα
Γιατί Fashion Eshop;
Η μόδα γίνεται ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους ηλεκτρονικού εμπορίου. Η αγορά προϊόντων μόδας στο διαδίκτυο είναι πολύ διαφορετική από την αγορά βιβλίων, ηλεκτρονικών συσκευών ή άλλων προϊόντων που μπορούν να αγοραστούν με βάση μια απλή εικόνα και προδιαγραφές. Η κατασκευή fashion eshops έχει τις δικές της προκλήσεις.
Τα καταστήματα μόδας με υψηλές μετατροπές πελατών δεν γίνονται τυχαία. Στοιχεία ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η αναζήτηση, οι προτάσεις, η ανακάλυψη προϊόντων, οι κριτικές και πολλά άλλα συνεργάζονται για να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες αγορών. Σε αυτό το άρθρο, θα επισημάνουμε τα στοιχεία για την κατασκευή fashion eshop που απλά δεν έχετε την πολυτέλεια να παραλείψετε. Σκεφτείτε το ως τη λίστα ελέγχου σας, ξεκινώντας την κατασκευή του fashion eshop σας:
Βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα Fashion Eshop
1. Υψηλής ποιότητας φωτογραφίες και βίντεο: Οι εικόνες των προϊόντων σας είναι ζωτικής σημασίας για να προσελκύσετε τους πελάτες. Χρησιμοποιήστε επαγγελματικές φωτογραφίες που δείχνουν τα ρούχα από πολλές γωνίες και σε μοντέλα ή σε επίπεδη διάταξη (flat lay). Σκεφτείτε επίσης να συμπεριλάβετε βίντεο προϊόντων για να δώσετε στους πελάτες μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.
2. Περιγραφές προϊόντων με λεπτομέρειες: Οι περιγραφές των προϊόντων σας πρέπει να είναι σαφείς, περιεκτικές και να περιλαμβάνουν όλες τις σχετικές πληροφορίες, όπως το ύφασμα, τη φροντίδα, το μέγεθος και την εφαρμογή. Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε πληροφορίες για το στιλ και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να φορεθεί το κάθε ρούχο.
3. Επιλογές μεγέθους και χρώματος: Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε στους πελάτες όλες τις διαθέσιμες επιλογές μεγέθους και χρώματος. Εξετάστε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε έναν πίνακα μεγεθών για να βοηθήσετε τους πελάτες να επιλέξουν το σωστό μέγεθος. Τέτοιες πρακτικές βελτιώνουν την εμπιστοσύνη στα προϊόντα, οδηγώντας τελικά σε αυξημένες πωλήσεις και μειώνοντας τις επιστροφές. Ακόμα καλύτερα συμπεριλάβετε το νούμερο που φοράει το μοντέλο της φωτογραφίες με τις αναλογίες του για να μπορεί ο πελάτης εύκολα να επιλέξει το κατάλληλο μέγεθος.
4. Κατηγοριοποίηση προϊόντων: Δημιουργία κατηγοριών και υποκατηγοριών για να ομαδοποιηθούν τα προϊόντα σας και να διευκολυνθεί η αναζήτηση για τους χρήστες.
5. Φίλτρα και επιλογές αναζήτησης: Παρέχετε φίλτρα και επιλογές αναζήτησης βασιζόμενα σε χαρακτηριστικά των προϊόντων, όπως μέγεθος, χρώμα, τιμή κ.λπ., για να διευκολύνετε την πλοήγηση και την εύρεση του ακριβούς προϊόντος που ψάχνουν οι χρήστες.
6. Cross-selling: Προσφέρετε προϊόντα σχετικά με αυτά που βρίσκονται ήδη στο καλάθι του πελάτη σας. Η συμπερίληψη μιας δυνατότητας cross-selling στο καλάθι αγορών σάς επιτρέπει να ενσωματώσετε μια υπηρεσία τύπου “Complete the Outfit”. Αυτό όχι μόνο ενισχύει τις πωλήσεις, αλλά μπορεί επίσης να ενημερώσει τους πελάτες για προϊόντα που δεν θα μπορούσαν να βρουν διαφορετικά.
7. Ασφαλής και απλή διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελίας: Η διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελίας πρέπει να είναι απλή και εύκολη στην πλοήγηση. Βεβαιωθείτε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα διαθέτει πιστοποιητικό SSL για να διασφαλίσει την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών.
8. Πολλαπλές επιλογές πληρωμής: Προσφέρετε στους πελάτες σας μια ποικιλία επιλογών πληρωμής, όπως πιστωτικές κάρτες, χρεωστικές κάρτες, αντικαταβολή και ηλεκτρονικά πορτοφόλια.
9. Διαφορετικές επιλογές αποστολής: Προσφέρετε στους πελάτες σας διαφορετικές επιλογές αποστολής, αλλά και δυνατότητες δωρεάν αποστολής.
10. Meta Pixel & Google Tag: Με την βοήθεια δυο εργαλείων του Meta Pixel και του Google Tag καταγράφονται όλες οι κινήσεις των επισκεπτών σε ένα eshop. Απεικονίζεται με ένα χωνί (funnel) όλη διαδρομή του χρήστη από την είσοδο του στην σελίδα και σε ποιο στάδιο έχει βγει. Με τα στατιστικά αποτελέσματα που λαμβάνουμε δημιουργούνται οι στρατηγικές προσέγγισης του κοινού και οι διορθώσεις που μπορεί να χρήζει το eshop για καλύτερο UI.
Συνοψίζοντας...
Ενσωματώνοντας αυτά τα χαρακτηριστικά σε μια πλατφόρμα CMS στην οποία θα βασιστεί η κατασκευή fashion eshop μπορείτε να δημιουργήσετε μια συναρπαστική και ελκυστική εμπειρία online αγορών που προσελκύει πελάτες, προωθεί τις πωλήσεις και ελαχιστοποιεί το bounce rate. Επιπλέον, παρακολουθήστε τακτικά τα σχόλια των χρηστών και τα αναλυτικά στοιχεία για να εντοπίσετε περιοχές για βελτίωση και να βελτιώσετε την απόδοση του ηλεκτρονικού καταστήματός σας με την πάροδο του χρόνου.
Θέλετε να δημιουργήσετε έναν πλήρως λειτουργικό fashion ηλεκτρονικό κατάστημα;
Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας!