Εάν βρίσκεστε στη σκέψη της δημιουργίας ενός website ή στη διαδικασία της ανανέωσής του μπορεί να αναρωτιέστε τι χαρακτηρίζει μια καλή ιστοσελίδα ταξιδιωτικού γραφείου. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και τα απαραίτητα στοιχεία που θα δημιουργήσουν μια σελίδα που θα ξεχωρίζει για την ταξιδιωτική σας επιχείρηση; Φυσικά, μπορεί να αισθάνεστε μπερδεμένοι από τον τεράστιο αριθμό επιλογών, αλλά είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Πλέον είναι γνωστά και αδιαπραγμάτευτα ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά κάθε διαδικτυακής σελίδας: user friendly, mobile responsive, seo friendly.
Ποια ειν’ αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που χρειάζεται μια ιστοσελίδα για ταξιδιωτικά γραφεία;
- Μια επιχείρηση… “φιλοξενίας” όπως ένα ταξιδιωτικό γραφείο βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην αξιοπιστία. Εάν θέλετε οι χρήστες να σας προτιμούν πρέπει να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους. Και ένας καλό website σάς βοηθά να αποκτήσετε τεράστια αξιοπιστία.
- Θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέους πελάτες ανεξάρτητα της περιοχής στην οποία δραστηριοποιείστε.
- Μπορεί να παρέχει και να παρουσιάσει αποτελεσματικά όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες σας στους πελάτες. Αυτό θα κάνει τη ροή εργασίας πολύ πιο εύκολη και ταχύτερη.
Από άποψη σχεδιασμού και λειτουργικότητας, υπάρχουν δεκάδες πράγματα που μπορεί να είναι σωστό να προσθέσετε στο ταξιδιωτικό website σας. Ωστόσο, εδώ θα μιλήσουμε για αυτά που δεν μπορούν να λείψουν:
Online σύστημα κρατήσεων: Το να έχετε ένα σύστημα κρατήσεων με διαισθητικό σχεδιασμό και απλή διεπαφή χρήστη είναι απαραίτητο για την επιχείρησή σας. Το σύστημα κρατήσεων σας θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με τον προορισμό, τις ημέρες check-in και check-out, στοιχεία επικοινωνίας και επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με το ταξίδι.
Φίλτρα αναζήτησης: Όταν οι χρήστες “προσγειώνονται” στον ταξιδιωτικό σας ιστότοπο μπορούν να κάνουν χρήση φίλτρων αναζήτησης για να λάβουν πιο εξατομικευμένα αποτελέσματα από το να περιηγούνται άσκοπα και τελικώς να αποχωρήσουν. Οι φόρμες αναζήτησης βοηθούν στην παροχή πιο ακριβών αποτελεσμάτων στους χρήστες. Βεβαιωθείτε ότι οι φόρμες θέτουν τις σωστές ερωτήσεις με σαφή και κατανοητά φίλτρα. Υπάρχουν διάφορες παράμετροι για προσθήκη με πιο βασική την τοποθεσία, το εύρος τιμών, τις ημερομηνίες κ.λπ.
Καθαρή τιμολόγηση χωρίς κρυφές χρεώσεις: Τίποτα δεν κάνει έναν επισκέπτη να φύγει πιο γρήγορα από τις απροσδόκητες χρεώσεις. Προβάλετε έναν απλό πίνακα τιμών στο website σας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να επιλέξουν τις καλύτερες ταξιδιωτικές προσφορές. Ο πίνακας τιμολόγησης δεν πρέπει να έχει πάρα πολλές ή πολύ λίγες πληροφορίες. Θα πρέπει να έχει τις απαραίτητες ώστε οι πελάτες να μπορούν να ξεχωρίζουν τα διαφορετικά πακέτα.
Εντυπωσιακές φωτογραφίες και βίντεο: Στους ανθρώπους αρέσει να βλέπουν πού θα ταξιδέψουν. Θέλουν να ρίξουν μια σύντομη ματιά στα κοντινά αξιοθέατα και τα μέρη (συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχείου) που θα επισκεφθούν ενώ θα βρίσκονται στο ταξίδι τους. Η εμφάνιση ταξιδιωτικών εικόνων καλής ποιότητας του τόπου, της πόλης, των αξιοθέατων και των ξενοδοχείων που αναφέρονται παίζουν σημαντικότερο ρόλο από το απλό γραπτό περιεχόμενο.
Κριτικές πελατών: Η ταξιδιωτική βιομηχανία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε κριτικές και συστάσεις. Η απόκτηση της εμπιστοσύνης των πελατών και αξιοπιστίας είναι ένα από τα βασικά που πρέπει να πληροίτε. Η πλειοψηφία των χρηστών παρακολουθεί τις κριτικές πριν κάνει τις κρατήσεις. Συμπεριλάβετε λοιπόν τις κριτικές των πελατών σας στην ιστοσελίδα του ταξιδιωτικού γραφείου.
Πολυγλωσσική Υποστήριξη: Η υποστήριξη για πολλές γλώσσες μπορεί να επεκτείνει την εμβέλεια του ιστότοπου και να εξυπηρετήσει ένα ευρύτερο διεθνές κοινό.
Υποστήριξη πελατών: Η παροχή υποστήριξης πελατών 24/7 μπορεί να βοηθήσει στην γρήγορη επίλυση προβλημάτων και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών.
Λίστα αγαπημένων: Εάν δεν έχετε καταλήξει ακόμα σε έναν προορισμό, η λίστα αγαπημένων είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, το οποίο σας επιτρέπει να θυμάστε τα μέρη που για λίγο σας τράβηξαν τη φαντασία νωρίτερα στην αναζήτησή σας. Προσθέστε αυτή τη δυνατότητα στο website σας ώστε να “προκαλέσετε” τον χρήστη να επανέλθει σ’ εσάς.Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα για ταξιδιωτικά γραφεία δεν είναι μόνο φιλική προς τον χρήστη με όλες τις δυνατότητες, αλλά προσφέρει επίσης μια ποικιλία ταξιδιωτικών προϊόντων και επιλογών, συχνή ανανέωση πληροφοριών και των πακέτων, απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα καθώς και χρήσιμους πόρους για να κάνει τον προγραμματισμό του ταξιδιού εύκολο και ευχάριστο για τους χρήστες.Απευθυνθείτε στους ειδικούς!