
Είναι γνωστό πως πλέον οι περισσότερες κρατήσεις ξενοδοχείων γίνονται μέσω πλατφόρμας τρίτων. Τι οδηγεί σ’ αυτό; Αφενός η μεγαλύτερη προβολή μέσω της πλατφόρμας και αφετέρου οι μη καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα ξενοδοχείου. Οι επιχειρηματίες πιστεύουν ότι και μόνο η ύπαρξη ενός website χωρίς πολύ υλικό και βελτιστοποίηση είναι αρκετή για να αυξήσει τις πωλήσεις τους. Καταφεύγουν έτσι σε τρίτους παρόχους πληρώνοντας προμήθειες για κάθε κράτηση. Ωστόσο η κατασκευή ενός σύγχρονου website μπορεί να βοηθήσει και στην αύξηση των οργανικών κρατήσεων και στην καλύτερη προβολή του καταλύματος.