Οι καταναλωτές περιμένουν τις περιόδους προσφορών προκειμένου να προβούν σε αγορές. Επομένως η περίοδος των εκπτώσεων αποτελεί μια χρυσή ευκαιρία για τα e-shops να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, να προσεγγίσουν νέο κοινό και να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας τους. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, άρα η υλοποίηση μίας αποτελεσματικής στρατηγικής είναι απαραίτητη.
Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να “απογειώσεις” τις πωλήσεις του eshop σου
Προετοιμασία:
- Επιλέξτε τις εκπτώσεις σας: Αποφασίστε σε ποια προϊόντα θα προσφέρετε εκπτώσεις και ποιο θα είναι το ύψος τους.
- Ενισχύστε το απόθεμα: Βεβαιωθείτε ότι έχετε επαρκές απόθεμα στα προϊόντα που θα βάλετε σε έκπτωση για να καλύψετε την αυξημένη ζήτηση. Προετοιμαστείτε έγκαιρα και αποφύγετε τα λάθη με συγχρονισμό αποθέματος του eshop σας μέσω προγράμματος ERP.
- Βελτιστοποιήστε το e-shop σας: Βεβαιωθείτε ότι το e-shop σας είναι γρήγορο, εύχρηστο και φιλικό προς τα κινητά. Αντιμετωπίστε οποιαδήποτε “πρόκληση” που μπορεί να απογοητεύσει τους πελάτες σας.
- Προωθήστε τις εκπτώσεις σας: Για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο φάσμα πελατών, είναι συνετό να διαφοροποιήσετε – διευρύνετε τα διαφημιστικά σας κανάλια. Δημιουργήστε banners, email marketing, διαφημίσεις στα social media και άλλες μορφές προώθησης για να ενημερώσετε το κοινό σας για τις εκπτώσεις.
Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων:
- Προσφέρετε ποικιλία εκπτώσεων: Εκτός από τις σταθερές εκπτώσεις, μπορείτε να προσφέρετε flash deals, προσφορές ημέρας, εκπτωτικά κουπόνια κ.α. για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του κοινού.
- Χρησιμοποιήστε το FOMO (Fear Of Missing Out): Δημιουργήστε ένα αίσθημα επείγοντος, τονίζοντας ότι οι εκπτώσεις είναι για περιορισμένο χρονικό διάστημα ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
- Προωθήστε τα best-sellers: Εστιάστε στην προώθηση των προϊόντων που έχουν μεγάλη ζήτηση και προσφέρετε ακόμα μεγαλύτερες εκπτώσεις σε αυτά.
- Εξασφαλίστε γρήγορη αποστολή και παράδοση: Μια στρατηγική που πρέπει να χρησιμοποιήσετε είναι να είστε εξαιρετικά σαφείς σχετικά με τους χρόνους παράδοσης για τα προϊόντα σας. Η δήλωση των χρόνων παράδοσης δίνει στους πελάτες μια καλύτερη ιδέα για το πότε πρέπει να ψωνίσουν, ενώ δημιουργεί την αίσθηση του επείγοντος. Εξετάστε το ενδεχόμενο να αυτοματοποιήσετε ολόκληρη τη διαδικασία αποστολής ή να συνεργαστείτε και με άλλους μεταφορείς, ώστε προσφέρετε στους πελάτες σας γρήγορες παραδόσεις.
- Προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά: Η δωρεάν αποστολή αποτελεί ένα σημαντικό κίνητρο για τους πελάτες να πραγματοποιήσουν αγορές.
- Cross-Sell & Up-Sell: Προτείνετε ένα πακέτο σχετικών αντικειμένων – συμπληρωματική πώληση – όταν ένας αγοραστής προσθέτει ένα προϊόν στο καλάθι (Cross-Sell) ή εμφανίστε ένα αναδυόμενο παράθυρο που προτείνει μια νεότερη και καλύτερη έκδοση του αντικειμένου που προστέθηκε στο καλάθι – παρόμοιο προϊόν, με υψηλότερη αξία (Up-Sell). Μ’ αυτόν τον τρόπο βελτιώνεται προς τα πάνω ο μέσος όρος αγορών.
- Παρέχετε άψογη εξυπηρέτηση πελατών: Η περίοδος των εκπτώσεων πιθανότατα θα οδηγήσει σε αύξηση των μηνυμάτων και των κλήσεων από πελάτες που θέλουν περισσότερες λεπτομέρειες για τα προϊόντα και τις προσφορές σας. Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας μπορούν εύκολα να επικοινωνήσουν μαζί σας και να λάβουν γρήγορες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Αυτοματοποιήστε τις συχνότερες ερωτήσεις μέσω ενός chatbot.
[cuber_icon_box template=”img” layout=”feature-4″ image_attachment=”9531″][/cuber_icon_box]
Συνεργαστείτε με influencers σχετικούς με τον χώρο και τα προϊόντα σας για να προωθήσετε τις εκπτώσεις σας στο δικό τους κοινό.
[/vc_column][cuber_icon_box template=”img” layout=”feature-4″ image_attachment=”9533″][/cuber_icon_box]
Οι διαγωνισμοί αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο για να προσεγγίσετε νέο κοινό και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα σας.
[/vc_column][cuber_icon_box template=”img” layout=”feature-4″ image_attachment=”9532″][/cuber_icon_box]
Το remarketing προβάλει διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί ή αλληλεπιδράσει με το eshop σας.
- Αναλύστε τα αποτελέσματα: Συλλέξτε δεδομένα για την απόδοση των εκπτώσεων σας και αξιολογήστε τι λειτούργησε καλά και τι όχι.
- Χρησιμοποιήστε τα feedback: Συγκεντρώστε feedback από τους πελάτες σας για να βελτιώσετε τις μελλοντικές σας εκπτωτικές καμπάνιες.
- Διατηρήστε την ορμή: Μην αφήνετε την ορμή σας να χαθεί μετά το τέλος των εκπτώσεων. Συνεχίστε να προσφέρετε ελκυστικές προσφορές και να διατηρείτε το ενδιαφέρον του κοινού σας.
Επικοινώνησε μαζί μας!