Το Πάσχα απέχει μόλις λίγες εβδομάδες και τώρα είναι η ιδανική στιγμή για να κάνετε κάποιες προετοιμασίες και αλλαγές που θα βοηθήσουν το eshop που ήδη έχετε ή σκοπεύετε να δημιουργήσετε για μια επιτυχημένη πασχαλινή περίοδο. Ως ιδιοκτήτης καταστήματος, πιθανότατα ψάχνετε πάντα τρόπους για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας και να καλύψετε τις ανάγκες των πελατών σας. Τώρα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να αυξήσετε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών σας, να αποκτήσετε νέους και ταυτόχρονα να πουλήσετε πολλά προϊόντα αυξάνοντας τα έσοδά σας.
Πώς να προετοιμάσεις το eshop σου για το Πάσχα
Στρατηγικές για την προετοιμασία του eshop σας
Υπό το παραπάνω πρίσμα, αναπτύξαμε ορισμένες στρατηγικές για να σας βοηθήσουμε να ενισχύσετε τις πωλήσεις του eshop σας την περίοδο του Πάσχα:
1. Δημιουργήστε Πασχαλινές Προσφορές: Ο ανταγωνισμός εντείνεται σε εορταστικές περιόδους οπότε δημιουργήστε ειδικές προσφορές για το Πάσχα, όπως εκπτώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα, πακέτα δώρων ή δωρεάν αποστολή για αγορές άνω του συγκεκριμένου ποσού.
2. Δημιουργήστε την αίσθηση του “επείγοντος”: Πολλοί αγοραστές χρονοτριβούν – και οι διαδικτυακές αγορές σχεδόν πάντα απαιτούν κάποιο χρόνο παράδοσης. Βάλτε λοιπόν την αίσθηση του επείγοντος στους πελάτες σας, για παράδειγμα, με χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης, με ένδειξη σε προϊόντα “όσο διαρκούν τα αποθέματα” ή δώστε κίνητρα στους πρώτους αγοραστές με ειδικές προσφορές ή μεγαλύτερες εκπτώσεις (αγοράζεις νωρίτερα -> πληρώνεις λιγότερα).
3. Προσφορά δωρεάν δώρου ή υπηρεσίας με μια αγορά: Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να απαλλαγείτε από παλιό απόθεμα ή να παρουσιάσετε ένα νέο προϊόν χαρίζοντας ένα μικρό δείγμα στους πελάτες σας. Η προσφορά του δώρου ή της υπηρεσίας πάνω από μια συγκεκριμένη αξία αγορών θα ενθαρρύνει τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα.
4. Προωθήστε τα πασχαλινά προϊόντα: Εξοικονομήστε χρόνο στους πελάτες σας από το να αναζητούν τα πασχαλινά προϊόντα στο eshop σας. Δημιουργήστε ειδική ενότητα όπου θα είναι συγκεντρωμένα όλα τα εποχιακά προϊόντα μεμονωμένα ή ομαδοποιημένα σε πακέτα. Τα ομαδοποιημένα πακέτα μάλιστα θα αυξήσουν και τη μέση αξία της κάθε παραγγελίας.
5. Προσαρμόστε οπτικά το ηλεκτρονικό σας κατάστημα: Δημιουργήστε μια δελεαστική ατμόσφαιρα που αντηχεί με το πνεύμα των γιορτών για να αυξήσετε την προσμονή στο κοινό σας. Αυτό μπορεί να είναι τόσο απλό όσο η χρήση εικόνων με θέμα το Πάσχα στο eshop σας ή ακόμη και τη στρατηγική SEO σας. Αναζητήστε νέους τρόπους για να διαφοροποιήσετε το θέμα του Πάσχα από αυτό των ανταγωνιστών σας. Με άλλα λόγια: σκεφτείτε πέρα από το λαγουδάκι του Πάσχα και τα πασχαλινά αυγά!
6. Ο ιστότοπός σας να είναι έτοιμος τεχνικά: Βεβαιωθείτε ότι η ηλεκτρονική υποδομή σας είναι έτοιμη για αυξημένο όγκο επισκεπτών. Ενώ σχεδιάζετε τη στρατηγική σας βελτιστοποιήστε την ταχύτητα και τη λειτουργικότητα του eshop σας. Το να “πέσει” ή να αργεί η φόρτωση του κατά την εορταστική περίοδο θα αυξήσει το bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) και θα φέρει απογοήτευση στους πελάτες σας αλλά και μειωμένα έσοδα.
7. Προετοιμάστε σωστά το απόθεμά σας: Η προετοιμασία του αποθέματος του ηλεκτρονικού σας καταστήματος για την πασχαλινή περίοδο είναι ζωτικής σημασίας, εάν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στη ζήτηση των πελατών. Προβλέψτε ποια προϊόντα θα έχουν μεγάλη ζήτηση κατά την περίοδο των διακοπών και φροντίστε να παρακολουθείτε το απόθεμά σας μέσω μιας γέφυρας eshop με erp για να το αναπληρώσετε έγκαιρα ώστε να μη βρεθείτε στη δυσάρεστη θέση αδυναμίας εξυπηρέτησης των πελατών σας, που θα τους στρέψει στον ανταγωνισμό.
Συμβουλές marketing
Εκτός από την προετοιμασία του ηλεκτρονικού καταστήματος, προϊόντων και αποθεμάτων χρειάζονται και κάποιες στρατηγικές marketing ώστε το eshop σας για το Πάσχα να αποκτήσει μεγαλύτερη κίνηση. Ενδεικτικά:
- Διοργανώστε διαγωνισμούς στα social media
- Χρησιμοποιείστε το e-mail marketing για να προωθήσετε τα είδη και τις προσφορές σας
- Προσαρμόστε τα διαφημιστικά σας banner (Google and Meta Ads) στο εορταστικό κλίμα
- Χρησιμοποιείστε το blogging για να προσελκύσετε επισκέπτες στο eshop σας με θέματα σχετικά με το Πάσχα
Δεν είναι μόνο οι γιορτές....
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους εσείς, ως ιδιοκτήτης eshop μπορείτε να προετοιμάσετε και να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα κατά την εορταστική περίοδο. Είναι σημαντικό να προγραμματίσετε τις αλλαγές εκ των προτέρων και να ξεκινήσετε τις αλλαγές για το Πάσχα μερικές εβδομάδες νωρίτερα. Μερικές μικρές τροποποιήσεις στον ιστότοπό σας, σε συνδυασμό με μια σωστή στρατηγική marketing μπορούν να προσελκύσουν πελάτες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημά που θα παραμείνουν και πέρα από τις εορταστικές περιόδους.
Θέλεις έναν σύγχρονο eshop λειτουργικό για κάθε περίσταση;
Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα!