Είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να ενημερώνονται σχετικά με τις τελευταίες τάσεις και στατιστικά στα social media για να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους. Η επίδραση των κοινωνικών μέσων στις επιχειρήσεις μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τον στόχο τους και την πλατφόρμα που χρησιμοποιούν. Eπομένως οι επιχειρήσεις οφείλουν να προσαρμόσουν την “digital” προσέγγισή τους αναλόγως με το πώς κυμαίνονται τα στατιστικά social media marketing.
[cuber_text_image layout=”medium-right” image=”7120″]
Το 2023, υπολογίζεται ότι 4,9 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο αριθμός των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως έχει αυξηθεί. Εκτιμάται ότι κάθε άνθρωπος 18-64 περνά το 32.5% του χρόνου του στα social media.
[/cuber_text_image][cuber_text_image image=”7121″]
Facebook και το Instagram είναι οι περισσότερο αποτελεσματικές πλατφόρμες για τη δημιουργία μιας ενεργής κοινότητας χρηστών.
[/cuber_text_image][cuber_text_image layout=”medium-right” image=”7122″]
Το Tik Tok αναδεικνύεται περισσότερο αποτελεσματικό στη δημιουργία πιστού κοινού (engagement) με ποσοστό 4,25% σε σχέση με τα υπόλοιπα social media.
[/cuber_text_image][cuber_text_image image=”6936″]
Το 70% των χρηστών του Διαδικτύου θέλουν να μάθουν για τα προϊόντα μέσω περιεχομένου σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις.
[/cuber_text_image][cuber_text_image layout=”medium-right” image=”7123″]
Τα σύντομα βίντεο αναδείχθηκαν ως η πιο δημοφιλής μορφή ανάρτησης με την υψηλότερη απόδοση επένδυσης.
[/cuber_text_image][cuber_text_image image=”7124″]
Οι περισσότεροι έμποροι (25%) αναφέρουν το Instagram ως την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που τους παρέχει την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI). Λιγότερο από το 10% των επαγγελματιών μάρκετινγκ αναφέρουν το Twitter, το Snapchat και το BeReal ως καλύτερο κανάλι για απόδοση επένδυσης (ROI).
[/cuber_text_image]
Tων χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν αγοράσει κάτι που είδαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
[/vc_column]
Επωνυμιών ισχυρίζονται ότι έχουν αποκτήσει νέο πελάτη από ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε σε ένα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης τους.
[/vc_column]
Tων εμπόρων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παραδέχονται ότι η επωνυμία τους πωλεί απευθείας μέσα από τις εφαρμογές κοινωνικών μέσων.
[/vc_column]
Περισσότερες πιθανότητες αγοράς εάν ο χρήστης παραπεμφθεί στη σελίδα σας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τελικά τα στατιστικά είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος που πρέπει να παρακολουθείτε για να καταστρώσετε μια σωστά οργανωμένη στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Μια στρατηγική που θα σας φέρει άμεσα αποτελέσματα και αναγνωρισιμότητα. Επικοινώνησε μαζί μας για να οργανώσουμε αυτό που ταιριάζει στη δική σου δραστηριότητα.