Η Διαχείριση Σχέσεων Πελατών CRM (Customer Relation Management), είναι μια πολύπλευρη στρατηγική, τεχνολογία και διαδικασία που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Πρωταρχικός στόχος της είναι να οικοδομεί και να διατηρεί μακροχρόνιες σχέσεις που ωφελούν τόσο την εταιρεία όσο και τους πελάτες της. Το CRM περιλαμβάνει διάφορες δραστηριότητες, όπως πωλήσεις, μάρκετινγκ, εξυπηρέτηση πελατών και ανάλυση δεδομένων, όλα σχεδιασμένα για να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη.
Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) τι είναι και πως λειτουργεί
Πώς λειτουργεί ένα CRM;
Το λογισμικό Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων – CRM επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται και να αναλύουν τις σχέσεις με τους υπάρχοντες αλλά και τους υποψήφιους πελάτες της εταιρείας. Επιτρέπει την παρακολούθηση κάθε αλληλεπίδρασης με την εταιρεία και συλλέγει πληροφορίες για τον πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο, όταν απευθύνεται σε έναν πελάτη, η επιχείρηση, γνωρίζει πάντα ποιος είναι και βλέπει την “ιστορία του” με την εταιρεία. Αυτό κάνει την αλληλεπίδραση πιο εξατομικευμένη, αυξάνει τις πιθανότητες μετατροπής και ενθαρρύνει την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών.
Το λογισμικό φροντίζει για ορισμένες διαδικασίες: μπορεί να προσφέρει αυτοματοποίηση των επαναλαμβανόμενων εργασιών μάρκετινγκ, να ορίζει υπενθυμίσεις για σημαντικά γεγονότα και να εμφανίζει ειδοποιήσεις. Ορισμένα CRM προσφέρουν επίσης δυνατότητες ανάλυσης, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε την αποτελεσματικότητα των διαφόρων προσπαθειών μάρκετινγκ για τη δημιουργία δυνητικών πελατών και μετατροπών.
Εν συντομία πραγματοποιεί:
- Συλλογή δεδομένων: Το CRM συγκεντρώνει πληροφορίες για τους πελάτες από διάφορες πηγές, όπως ιστοσελίδες, email, τηλεφωνικές κλήσεις και συστήματα POS.
- Αποθήκευση δεδομένων: Τα δεδομένα πελατών αποθηκεύονται σε μια κεντρική βάση δεδομένων, η οποία είναι προσβάσιμη από όλα τα τμήματα της επιχείρησης.
- Ανάλυση δεδομένων: Το CRM αναλύει τα δεδομένα πελατών για να λάβει χρήσιμα insights σχετικά με τις συμπεριφορές, τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους.
- Διαχείριση πελατών: Το CRM βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, όπως πωλήσεις, marketing, εξυπηρέτηση πελατών και υποστήριξη.
- Αυτοματοποίηση: Το CRM μπορεί να αυτοματοποιήσει εργασίες, όπως η αποστολή email και η παρακολούθηση των πωλήσεων.
- Εξυπηρέτηση πελατών και υποστήριξη: Τα εργαλεία CRM διευκολύνουν την αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών παρέχοντας στους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών πρόσβαση σε ολοκληρωμένα προφίλ πελατών.
- Τμηματοποίηση πελατών: Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να τμηματοποιούν τη βάση πελατών τους με βάση διάφορα κριτήρια, όπως δημογραφικά στοιχεία, ιστορικό αγορών και συμπεριφορά. Αυτή η τμηματοποίηση βοηθά στη δημιουργία στοχευμένων καμπανιών μάρκετινγκ και εξατομικευμένων αλληλεπιδράσεων.
- Αναλύσεις και αναφορές: Η ανάλυση δεδομένων είναι ένα κρίσιμο συστατικό του CRM. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν εργαλεία ανάλυσης για να αποκτήσουν πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών, να παρακολουθούν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών μάρκετινγκ και να μετρούν βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI).
Πλεονεκτήματα χρήσης λογισμικού διαχείρισης πελατειακών σχέσεων - CRM
1. Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη: Το CRM βοηθά τις επιχειρήσεις να παρέχουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και υποστήριξη στους πελάτες, γεγονός που οδηγεί σε βελτιωμένη εμπειρία πελάτη.
2. Αύξηση πωλήσεων: Το CRM μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέες ευκαιρίες πώλησης, να κλείσουν περισσότερες συμφωνίες και να αυξήσουν τα έσοδά τους.
3. Ενίσχυση της κερδοφορίας: Το CRM μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να μειώσουν το κόστος, να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και να αυξήσουν την κερδοφορία τους.
4. Βελτιωμένη λήψη αποφάσεων: Το CRM παρέχει στις επιχειρήσεις χρήσιμα insights για τους πελάτες τους, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη λήψη καλύτερων επιχειρηματικών αποφάσεων.
Ποιες επιχειρήσεις χρειάζονται CRM;
Χρειάζεστε καλύτερη προβολή της διαδικασίας και της παραγωγικότητας της ομάδας πωλήσεών σας;
Χρειάζεστε μια κεντρική βάση δεδομένων για πληροφορίες πελατών και πελατών;
Οι πελάτες σας αλληλεπιδρούν συχνά με πολλά άτομα ή μέσω διαφορετικών καναλιών (τηλεφωνικά, e-mail, social media);
Εάν απαντήσατε ναι σε μία ή περισσότερες από τις παραπάνω ερωτήσεις, η επιχείρησή σας θα μπορούσε πιθανότατα να επωφεληθεί από ένα σύστημα CRM.
Αποκτήστε το Care CRM
Η εφαρμογή CareCRM – προσφέρει άμεση λύση στην Οργάνωση της επιχείρησής σας, δίνοντας την δυνατότητα σε σας να καταχωρείτε Εργασίες, Ραντεβού, Υπενθυμίσεις εκκρεμοτήτων, και Επαφές για την εκμετάλλευση ιστορικού γεγονότων και αποθήκευση σημαντικών εγγράφων ενός πελάτη.
Αποκτήστε μια πλήρη εικόνα όλων των δεδομένων πελατών, όλη την επικοινωνία που είχατε μαζί τους και πολλά ακόμα. Όλα σε ένα μόνο μέρος με ισχυρές δυνατότητες αυτοματισμού και προσαρμογής, που επιτρέπουν τον αυτοματισμό των επαναλαμβανόμενων εργασιών και την προσαρμογή των ροών εργασίας στις ανάγκες μιας επιχείρησής.
Δείτε εδώ αναλυτικά όλες τις δυνατότητες.
Λάβετε καλύτερες αποφάσεις που βασίζονται σε δεδομένα
Με πρόσβαση σε καθαρές, σχετικές και αξιόπιστες αναφορές, μπορείτε να λάβετε καλύτερα ενημερωμένες αποφάσεις. Βλέποντας τι λειτουργεί και τι όχι, μπορείτε να τροποποιήσετε τη στρατηγική σας και να εστιάσετε στις δραστηριότητες που έχουν την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI). Χάρη στο λογισμικό CRM, δεν χρειάζεται πλέον να βασίζεστε στη μνήμη σας.
Χρειάζεστε μια ολοκληρωμένη ERP ή CRM λύση για την επιχείρησή σας;
Επικοινωνήστε μαζί μας!