Εστίαση | Έλλειψη Προσωπικού – Απεγνωσμένοι Εστιάτορες

Ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις αποκτά το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού σε νευραλγικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, με τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων και της εστίασης να αναζητούν εναγωνίως εργαζόμενους προκειμένου να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία των καταστημάτων τους.

Το εγχείρημα όμως αποδεικνύεται πολύ δύσκολο στην πράξη, ενώ η λειτουργία των καταστημάτων μόνο απρόσκοπτη δεν είναι, αφού οι εργαζόμενοι που λείπουν από τους δύο κλάδους υπολογίζονται σε πολλές χιλιάδες και δυστυχώς το πρόβλημα μοιάζει να επιδεινώνεται διαρκώς.

Παράγοντες της αγοράς κρούουν μαζικά τον κώδωνα του κινδύνου, διατυπώνοντας «κραυγή αγωνίας» για το μέλλον των επιχειρήσεών τους.Τα εστιατόρια δυσκολεύονται να βρουν αρκετούς καταρτισμένους εργαζόμενους, ένα ζήτημα που προϋπήρχε, αλλά επιδεινώθηκε δραματικά από την πανδημία.

Στην Ελλάδα, όχι μόνο ο τουριστικός κλάδος, ιδίως κατά τους θερινούς μήνες, αλλά και η εστίαση, τα σούπερ μάρκετ, οι κατασκευές αναζητούν καταρτισμένο προσωπικό, το οποίο όμως αδυνατούν να βρουν.

Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα αργή εξυπηρέτηση, μπερδεμένο προσωπικό ή λάθος παραγγελίες.Μαζική όχι, αλλά εν μέρει μπορεί να αντιμετωπιστεί με “εργαλεία” που έρχονται να προσθέσουν όπλα στη φαρέτρα της οργάνωσης των επιχειρήσεων.

To Call Me, το σύστημα ασύρματης ειδοποίησης σερβιτόρου βοηθά τις επιχειρήσεις εστίασης να οργανώσουν καλύτερα το προσωπικό που ήδη έχουν και τη ρουτίνα της καθημερινότητας.

Με άμεσες ειδοποίησες στο pda / smartphone του σερβιτόρου μετά από σκανάρισμα ενός QR Code από τον πελάτη, με σειρά προτεραιότητας για να μη μείνει κανείς χωρίς εξυπηρέτηση. Παράλληλα,  με δυνατότητα διαχωρισμού πόστων για καλύτερο καταμερισμό εργασιών, αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για την απόδοση του προσωπικού και άλλα πλεονεκτήματα, το Call Me, γίνεται ο σύμμαχος του επιχειρηματία.

Έτσι έχει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει μέρος του μεγάλου προβλήματος της έλλειψης προσωπικού.Επικοινώνησε μαζί μας για πλήρη ενημέρωση.ΠΗΓΗ 1  ΠΗΓΗ 2