Masini App

Η ομάδα της Techplace ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας εξειδικευμένης custom εφαρμογής διαχείρισης εξοπλισμού, με στόχο την οργάνωση και τον πλήρη έλεγχο του στόλου μηχανών καφέ μιας εταιρείας με πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών, παρέχοντας στους πελάτες πρόσβαση στο σύστημα μέσω mobile και web εφαρμογής.

Ανάγκη Πελάτη

Ο πελάτης αναζητούσε μια λύση που να επιτρέπει:

Παρακολούθηση μηχανών ανά πελάτη, σημείο ή serial/NFC
Διαχείριση δανεισμού & χρησιδανεισμού με πλήρες ιστορικό
Οργάνωση και προγραμματισμό συντηρήσεων & service
Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τη θέση & κατάσταση των μηχανημάτων
Συγκεντρωτικά στατιστικά χρήσης & απόδοσης εξοπλισμού
Καθαρή δομή ρόλων χρηστών και περιορισμών ανά συνεργάτη
Mobile-first προσέγγιση, με δυνατότητα λειτουργίας στο πεδίο

Η λύση μας: Masini Application

Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε το Masini, ένα σύγχρονο και πλήρως παραμετροποιήσιμο σύστημα διαχείρισης espresso μηχανών, το οποίο περιλαμβάνει WebAdmin εφαρμογή και mobile app για τεχνικούς και αντιπροσώπους. Κύρια Χαρακτηριστικά:

Mobile Εφαρμογή

Αναγνώριση μηχανών με QR code / RFID
Καταχώρηση service με επιλογή κατηγορίας (καφές, νερό, τεχνικός έλεγχος)
Εισαγωγή τεχνικών μετρήσεων & ανταλλακτικών από λίστα
Καταγραφή ιστορικού συντήρησης & χρησιδανεισμού
Ειδοποιήσεις μέσω email σε όλους τους σχετιζόμενους ρόλους
Δυνατότητα σχολίων και καταγραφής υπογραφών
Φιλικό GUI, responsive για όλες τις έξυπνες συσκευές

WebAdmin Εφαρμογή

Δυνατότητα παροχής credentials με συγκεκριμένους ρόλους και δικαιώματα
Καταγραφή μηχανών με NFC ή Serial Number
Ιστορικό δανεισμού, τοποθέτησης, αλλαγών & επιστροφών
Καταχώρηση βλαβών, ανταλλακτικών και προγραμματισμένων service
Άμεση αναγνώριση μηχανής στο πεδίο με ένα scan
Παρακολούθηση σε χάρτη για έλεγχο μετακινήσεων
Αναφορές και KPIs για χρήση, κόστος συντήρησης και απόδοση

Τα αποτελέσματα:

Με το Masini, η επιχείρηση κατάφερε να:

Γνωρίζει ανά πάσα στιγμή τον αριθμό, τη θέση και την κατάσταση των μηχανών καφέ
Αυτοματοποιήσει την παρακολούθηση του στόλου της
Βελτιώσει τη συνεργασία με αντιπροσώπους & τεχνικούς
Μειώσει τον χρόνο και κόστος συντήρησης
Έχει real-time εικόνα για κάθε μηχανή και πελάτη
Ενισχύσει τον έλεγχο & την αποδοτικότητα του after-sales service
Προσαρμόσει την εφαρμογή στις δικές της διαδικασίες, χωρίς περιορισμούς

* Η εφαρμογή προσαρμόζεται σε κάθε τύπο εξοπλισμού που προσφέρεται σε πελάτες/τελικούς χρήστες με τη μορφή δανεισμού ή χρησιδανεισμού: Εξοπλισμός πυρασφάλειας, Ταμειακά συστήματα & POS, Ψυγεία, Αυτόματοι πωλητές, Ιατρικός εξοπλισμός, Επαγγελματικοί εκτυπωτές κ.α