Είναι γνωστό πως πλέον οι περισσότερες κρατήσεις ξενοδοχείων γίνονται μέσω πλατφόρμας τρίτων. Τι οδηγεί σ’ αυτό; Αφενός η μεγαλύτερη προβολή μέσω της πλατφόρμας και αφετέρου οι μη καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα ξενοδοχείου. Οι επιχειρηματίες πιστεύουν ότι και μόνο η ύπαρξη ενός website χωρίς πολύ υλικό και βελτιστοποίηση είναι αρκετή για να αυξήσει τις πωλήσεις τους. Καταφεύγουν έτσι σε τρίτους παρόχους πληρώνοντας προμήθειες για κάθε κράτηση. Ωστόσο η κατασκευή ενός σύγχρονου website μπορεί να βοηθήσει και στην αύξηση των οργανικών κρατήσεων και στην καλύτερη προβολή του καταλύματος.
Κατασκευή ιστοσελίδων για Ξενοδοχεία
Γιατί είναι σημαντική μια ιστοσελίδα ξενοδοχείου;
Η σημασία της ιστοσελίδας ξενοδοχείου στον σημερινό ανταγωνισμό είναι τεράστια:
- Προβάλει την επιχείρησή σας: Το κύριο κίνητρο μιας ιστοσελίδας ξενοδοχείου είναι να παρουσιάσει το κατάλυμα στο κοινό, να πείσει τους πιθανούς επισκέπτες ότι η δική σας επιχείρηση είναι ο κατάλληλος χώρος διαμονής.
- Πηγή Επικοινωνίας: Ο ιστότοπός σας παρέχει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί σας χωρίς μεσάζοντες παρέχοντας όλους τους πιθανούς τρόπους επικοινωνίας.
- Άμεσες Πωλήσεις: Είτε μέσω των καναλιών επικοινωνίας είτε μέσω ενός συστήματος απευθείας κρατήσεων δίνεται η δυνατότητα στους επισκέπτες να πραγματοποιήσουν απευθείας κρατήσεις στο κατάλυμά σας χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων και πιθανή χρέωση έξτρα προμηθειών.
Βασικά χαρακτηριστικά κατασκευής ιστοσελίδας ξενοδοχείου
Όταν μιλάμε για καταλύματα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι πρόκειται για επιχειρήσεις με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Επομένως και η ιστοσελίδα τους είναι αναγκαίο να συμπεριλαμβάνει στοιχεία που δεν τα εντοπίζουμε σ’ ένα συνηθισμένο website.
Η διασφάλιση των παρακάτω βασικών στοιχείων στον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας θα τον κάνει να λειτουργεί αποτελεσματικά, να προσελκύει μεγάλη επισκεψιμότητα και να μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες:
1.Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας: Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Statista , το 92% των ταξιδιωτών λέει ότι είναι τουλάχιστον σημαντικό να δουν μια φωτογραφία του δωματίου που τους ενδιαφέρει στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, ενώ το 57% θεωρεί τις φωτογραφίες πολύ σημαντικές. Επομένως είναι απαραίτητο το οπτικό μέσο (φωτογραφία ή βίντεο) για να δείξετε στους πελάτες σας τι να περιμένουν πραγματικά. Οι εικόνες υψηλής ανάλυσης των δωματίων, των ανέσεων και του περιβάλλοντος χώρου του ξενοδοχείου σας μπορούν να προσελκύσουν πιθανούς επισκέπτες.
2. Λεπτομερείς ανέσεις δωματίου: Παρέχετε λεπτομερείς περιγραφές των δωματίων σας, συμπεριλαμβανομένων των ανέσεων και των παροχών. Η διαφάνεια σε αυτόν τον τομέα οικοδομεί εμπιστοσύνη με τους πιθανούς επισκέπτες και τους βοηθά να λαμβάνουν αποφάσεις.
3. Οδηγίες χάρτη: Απλώς αναφέροντας ότι το ξενοδοχείο σας βρίσκεται κοντά στο… κέντρο της πόλης θα προσελκύσετε μερικούς ανθρώπους, αλλά η απόδειξη αυτού του ισχυρισμού με έναν χάρτη ενσωματωμένο στον ιστότοπό σας θα κάνει πολλά περισσότερα. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα της ύπαρξης ενός διαδραστικού χάρτη στο website σας είναι ότι βοηθά τους επισκέπτες σας να βρίσκουν το ξενοδοχείο σας πιο εύκολα.
4.Τοπικά αξιοθέατα και πληροφορίες: Συμπεριλάβετε πληροφορίες σχετικά με κοντινά αξιοθέατα, εστιατόρια και επιλογές μεταφοράς. Αυτό όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία χρήστη, αλλά δείχνει επίσης ότι ενδιαφέρεστε για τη συνολική διαμονή των καλεσμένων σας.
5.Στοιχεία Επικοινωνίας: Διευκολύνετε τους πιθανούς επισκέπτες να έρθουν σε επαφή μαζί σας. Εμφανίστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, συμπεριλαμβανομένης της φόρμας επικοινωνίας, της διεύθυνσης email και του αριθμού τηλεφώνου. Απαντήστε έγκαιρα σε ερωτήματα για να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών.
6. Πολυγλωσσική Υποστήριξη: Φροντίστε τους επισκέπτες σας παρέχοντας περιεχόμενο σε πολλές γλώσσες. Αυτή η λειτουργία μπορεί να διευρύνει σημαντικά την απήχησή σας και να προσελκύσει ένα διαφορετικό κοινό.
7. Κριτικές και Βαθμολογίες: Η εμφάνιση κριτικών και αξιολογήσεων επισκεπτών προσθέτει αξιοπιστία στο ξενοδοχείο σας. Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να αφήνουν κριτικές μετά τη διαμονή τους. Απευθυνθείτε επαγγελματικά τόσο στα θετικά όσο και στα αρνητικά σχόλια για να δείξετε τη δέσμευσή σας στην ικανοποίηση των επισκεπτών.
8. Μηχανή Κράτησης (Online Booking): Η διαθεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο και η δυνατότητα για απευθείας κρατήσεις από την ιστοσελίδα ξενοδοχείου αυξάνουν σαφώς τις δυνατότητες πωλήσεων και ενισχύουν τα έσοδα. Η μηχανή κρατήσεων πρέπει να είναι πάντα ορατή σε όλες τις σελίδες του ιστότοπου, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες να αναζητούν εύκολα τιμές και να προχωρήσουν στις κρατήσεις τους.
Εκτός των παραπάνω, φυσικά δε πρέπει να ξεχνάμε και:
Α. Τα βασικά user friendly χαρακτηριστικά ενός ιστότοπου, που θα βοηθήσουν σε μια βελτιωμένη εμπειρία χρήστη, με γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης αλλά και στην υψηλότερη κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.
Β. Την προσφορά ψηφιακά προηγμένων λειτουργιών (QR Codes) που μπορεί να προσφέρει ένα κατάλυμα για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να αυξήσει την πιστότητα των πελατών του.
Κάντε το επόμενο βήμα, δημιουργήστε τη δική σας ιστοσελίδα
Όπως διαπιστώνουμε δεν αρκεί απλώς η ύπαρξη μιας ιστοσελίδας και η λύση δεν είναι να στραφείτε σε πλατφόρμες τρίτων για την επιβίωση της επιχείρησής σας. Προσπαθήστε να ενσωματώσετε στο website σας όλα τα βασικά χαρακτηριστικά μιας ιστοσελίδας για ξενοδοχεία.
Θέλετε να δημιουργήσετε έναν πλήρως λειτουργικό ιστότοπο και για τη δική σας επιχείρηση;
Επικοινωνήστε μαζί μας για να αναλύσουμε τις ανάγκες σας